شرایط فروش

جزییات عرضه هایما در بورس کالا – چهارشنبه 1 بهمن 1401

فروش هایما S7 در بورس: 4 بهمن 1401

ششمین مرحله عرضه محصولات هایما در بورس کالا، روز سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه برگزار می‌گردد. در این عرضه، متقاضیان امکان خریداری هایما S7 توربو پلاس را دارند. جزییات ثبت نام هایما S7 در بورس کالا بصورت زیر اعلام شده است:

شرایط عرضه هایما در بورس کالا – بهمن 1401
مدل S7 پلاس
ظرفیت عرضه 2000 دستگاه
میزان تقاضا ؟
رنگ خودرو سفید
موعد تحویل 20 اردیبهشت 1402
مالیات و عوارض 13 درصد قیمت نهایی
پیش پرداخت 50 درصد قیمت پایه
هزینه‌های جانبی 4.371 میلیون تومان
قیمت پایه 743 میلیون تومان
میانگین قیمت فروش ؟
حدود قیمت تمام شده ؟

*قیمت‌ تمام شده، بدون احتساب کارمزد و بدون احتساب خواب پول است.

براساس بخشنامه فروش هایما در بورس کالا، محدودیت کد ملی و سن بالای 18 سال، محدودیت خرید توسط افرادی حقوقی و همچنین محدودیت خرید خودرو از ابتدای سال 1398 تاکنون، برای خریداران هایما وجود دارد.

پنجمین عرضه هایما در بورس: 11 دی 1401

پنجمین مرحله فروش هایما در بورس کالا، روز یکشنبه 11 دی‌ماه 1401 برگزار شد. در این عرضه، متقاضیان برای نخستین‌بار امکان ثبت نام هایما 8S در بورس کالا را داشتند:

جزییات عرضه هایما در 11 دی ماه 1401
مدل 8S مشکی
ظرفیت عرضه 500 دستگاه
میزان تقاضا 2,031 دستگاه
قیمت پایه 934 میلیون
قیمت میانگین فروش 1382.5 میلیون

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه عرضه هایما 8S در بورس کالا، مبلغ پیش پرداخت معادل 50 درصد قیمت پایه بوده و موعد تحویل خودروها نیز در تاریخ 25 فروردین‌ماه 1402 خواهد بود.

چهارمین عرضه هایما در بورس: 30 آذر 1401

مرحله چهارم ثبت نام هایما در بورس کالا، صبح روز چهارشنبه 30 آذرماه 1401 برگزار شد. در این مرحله، متقاضیان امکان خریداری هایما S7 را داشتند. جزییات فروش هایما S7 در بورس، شامل میزان تقاضا و حدود قیمت تمام شده، بصورت زیر اعلام شده است:

جزییات عرضه هایما در 30 آذرماه 1401
مدل S7 سفید
ظرفیت عرضه 2,000 دستگاه
میزان تقاضا 2,612 دستگاه
قیمت پایه 743 میلیون
هزینه جانبی 4.3 میلیون
مالیات و عوارض 13 درصد
میانگین قیمت فروش 814.6 میلیون
حدود قیمت تمام‌شده 924.9 میلیون

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه عرضه هایما در بورس، مبلغ پیش پرداخت برای ثبت سفارش خودروها معادل 50% بوده و موعد تحویل خودروها نیز در تاریخ 27 اسفندماه 1401 خواهد بود.

طرح ویژه تضمین کیفیت هایما

آذر 1401: سهراب برفروشان، معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، عنوان کرد طرح جهش کیفیت محصول و خدمات گروه ایران‌خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس خودروی تارا، از تیرماه 1401 و در شبکه خدمات پس از فروش اجرایی شده است. با توجه به تحلیل‌های به عمل آمده، اجرای این طرح موفقیت‌آمیز بوده و تاثیرگذاری قابل قبولی در افزایش رضایت مشتریان داشته است. بنابراین تصمیم گرفته شده که سایر محصولات این خودروساز نیز به ترتیب شامل این طرح تضمین کیفیت قوای محرکه شوند و به همین خاطر، برای گام بعدی، خودرو هایما در نظر گرفته شده است.

طبق گفته وی، طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودرو هایما، هم‌زمان با عرضه هایما 8S به بازار، از ابتدای دی‌ماه، اجرا می‌شود. تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما، شامل S۵ پلاس، S۷ پلاس و ۸S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد که همانند خودرو تارا، شامل تضمین شش ماه مراجعه نکردن در خصوص ایرادات مرتبط با موتور و گیربکس و همچنین ترخیص مشتریان حداکثر 48 ساعت پس از پذیرش است. در صورت تحقق نشدن موارد مذکور، بسته جبرانی به مشتریان محترم تعلق خواهد گرفت. اکنون تمامی کارکنان مرتبط در ایران‌خودرو خراسان، شرکت ایساکو و معاونت کیفیت، در حال آماده‌سازی مقدمات اجرای فرآیند مذکور هستند.

کشف قیمت هایما 8S در بورس کالا

براساس اعلام ایران خودرو، اولین فروش هایما 8S از طریق بورس کالا انجام می‌شود. هایما 8S که در سایت تولیدی خراسان مونتاژ می‌شود، با عرضه در بورس کالا وارد بازار خواهد شد. براساس ارزیابی کارشناسان بازار خودرو، مدل جدید هایما با توجه به رده بندی قیمتی و کیفیت، می‌تواند جایگاه مطلوبی را در میان خودرو‌های هم‌رده پیدا کند. این خودرو که در رده کراس اوورها قرار دارد، از نظر ظاهری کاملا مدرن و به روز است.

پیش‌بینی می‌شود، هایما 8S با توجه به آپشن‌های بسیار و متنوع و همچنین سابقه خوبی که مدل های S5 و S7 در ذهن خریداران ایرانی دارد، یکی از خودروها جدیدی باشد که رانندگی با آن با توجه به حس قدرت و هوشمندی این خودرو لذت بخش و ایمن است.

مهلت ثبت سفارش ساعت 17:00 روز یکشنبه مورخ 6 آذر می‌باشد.

میزان پیش دریافت خرید به میزان 25 درصد می‌باشد.

اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.

ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی‌باشد.

هایما
هایما
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا