تجربه خریدویدئو

کارشناسی بدنه و بررسی نیسان ماکسیما

در ایران برای اولین بار نیسان ماکسیما در سال 1380 به عنوان یک سدان پرقدرت و البته لوکس معرفی شد. نیسان ماکسیما از سال 1381 با دو گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شد. با اینکه این خودرو 10 سال در ایران مونتاژ می‌شد تا مدت‌ها هنوز جزء محبوب‌ترین سدان‌های بازار به شمار می‌رفت. ماکسیما یکی از معدود خودروهای ایران است که بعد از گذشت سال ها همچنان بازار دست‌دوم مناسب و پررونقی دارد. نیسان ماکسیما مجهز به آپشن‌ها، سیستم‌ها و سنسورهای مختلفی است که قبل از خرید حتما باید مورد بررسی قرار بگیرند. ما با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از مشکلات فنی و بدنه برای نیسان ماکسیما در ایران، اقدام به ارائه سرویس‌های تخصصی در خصوص کارشناسی تخصصی خودرو نیسان ماکسیما کرده است تا خریداران این سدان ژاپنی با اطمینان خاطر و با آگاهی کافی از وضعیت فنی و ظاهری خودرو بتوانند اتومبیل مد نظر خودشان را خریداری کنند.

ماشین مناسب می خوای ولی پول کافی نداری ؟

با کارمیزان می تونی انواع خودروهای کارکرده و صفر رو اقساطی و بدون ضامن بخری!

خودروی مورد نظرتو ثبت کن

تشخیص سلامت بدنه و تست رنگ نیسان ماکسیما در محل

کارشناسی خودرو ماکسیمایکی دیگر از شاخصه‌های موثر بر قیمت خودروهای نیسان ماکسیما، وضعیت سلامت بدنه و رنگ شدگی قطعات آن‌ است. هرگونه رنگ شدگی بدنه، صافکاری، آفتاب سوختگی و خط و خش‌های عمیق، می‌تواند تاثیر منفی بر قیمت خودروهای نیسان ماکسیما داشته باشد. تشخیص تعمیرات، تعویض شدگی، صافکاری و نقاشی مجدد بدنه خودرو با بهره‌گیری از دستگاه‌های تشخیص رنگ به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. کارشناسان مجرب ما با در نظر گرفتن وضعیت ظاهری بدنه خودروی مد نظر شما، تمام نقاط بدنه آن را با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ اندازه گیری نموده و گزارشی کامل از وضعیت سلامت ظاهری و بدنه خودرو به خریدار یا همان سفارش دهنده سرویس کارشناسی ارائه می‌دهد. 

دیاگ و بررسی های آپشن خودرو

در کارشناسی ماکسیما به جز بحث کارشناسی بدنه یکی از بخش های مهم انجام تست دیاگ خودرو و بررسی آپشن های آن می باشد. یک خودروی انژکتوری متشکل از سنسورها ، ایسیوها به عنوان تحلیل کننده ی اطلاعات وضعیت کارکرد خودرو و عملگرها می باشد. این تست توسط کارشناس و با دستگاه های دیاگ به روز انجام شده و نتیجه آن به خریدار اعلام می گردد.

برای بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های تخصصی ما در خصوص کارشناسی تخصصی خودرو در تهران، با ما تماس حاصل بفرمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا