شرایط فروش

فیات 500 و تیپو در راه ایران

دی 1401: براساس گفته‌های سخنگوی وزارت صمت، نخستین محموله خودروهای ایتالیایی با برند فیات، به‌زودی وارد ایران خواهند شد.

فیات تیپو
فیات تیپو

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهند که شرکت پارسیان موتور قصد دارد تا خودروهای این برند ایتالیایی را وارد و عرضه کند. پارسیان موتور اکنون ون‌های مختلف فیات را در ایران عرضه می‌کند و مسئول فروش و خدمات پس از فروش ون‌های باری، مسافری و امدادی دوکاتو است. این شرکت خصوصی اکنون قصد دارد تا دو مدل خودرو فیات ۵۰۰ و فیات تیپو (نسخه سدان) را به ایران بیاورد و حضور خود را در بازار پررنگ‌تر کند. اولین محموله فیات ۵۰۰ و فیات تیپو طی روزهای آینده به گمرک ایران می‌رسد.

فیات 500

اعلام قیمت جدید انواع دوکاتو

فروش نقدی و اقساطی انواع فیات دوکاتو با قیمتگذاری جدید، از روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه آغاز شده است. در این مرحله از فروش پارسیان موتور، مشتریان امکان خریداری فیات دوکاتو در مدل‌های مینی‌بوس، ون 10 نفره و آمبولانس را دارند.

فیات دوکاتو
فیات دوکاتو

شرایط فروش فیات – دی 1400

طرح فروش فیات دوکاتو که از تاریخ 5 دی‌ماه 1400 آغاز شده، همچنان نیز ادامه دارد. در این مرحله از فروش پارسیان موتور، مشتریان امکان خریداری فیات دوکاتو 10 نفره با موعد 45 و 120 روزه، دوکاتو 17 نفره با موعد 45 روزه و دوکاتو آمبولانس با موعد تحویل 60 روزه را دارند. پارسیان موتور علاوه بر فروش نقدی فیات، فروش اعتباری فیات را نیز برای خریداران درنظر گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا