ویدئو

چرا نباید به هر قیمتی پژو 206 بخریم ؟

پژو 206 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران است که از سال 1380 توسط شرکت ایران خودرو تولید و عرضه می‌شود. در دهه 80 شمسی پژو 206 با چهره‌ای اسپرت و اروپایی، یکی از مدرن‌ترین خودروهای مونتاژی ایران در آن زمان بود. اما کارشناسی 206 در گذشته شاید چندان مورد توجه خریداران نبود. تا به امروز پژو 206 در 6 تیپ مختلف به بازار وارد شده است اما از سال 1391 با توجه به سیاست‌های شرکت ایران خودرو، پژو 206 فقط در دو تیپ 2 و 5 تولید می‌شود. پژو 206 در واقع یک هاچ بک پنج درب به حساب می‌آید که در تیپ‌های 4، 5 و 6 از موتور 1.6 لیتری TU5 بهره می‌برد و در مابقی تیپ‌ها مجهز به یک پیشرانه 1.4 لیتری است.

میخوای بدون نگرانی، خودروی کارشناسی شده، با 100% ضمانت بدنه بخری؟ از کارمیزان کمک بگیر.

خودروی مورد نظرتو به ما بگو

 

کارشناسی خودرو همراه با کارشناسی قیمت پرو 206 در تهران

این ماشین یکی از پر طرفدارترین و پر خرید و فروش ترین خودروهای کشور بوده که متاسفانه به همین دلیل بسیار مورد توجه سودجویان نیز می باشد.

پژو 206 در مدل‌های 91 به بالا تقریبا به صورت کامل ایرانیزه شد؛ از همین رو پژو دویست و شش های موجود در بازار ایران مجهز به سیستم‌ها و سنسورهای مختلفی هستند که قبل از خرید حتما باید مورد بررسی قرار بگیرند. مجموعه کارشناسی الوچک با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از تیپ‌ها و مدل‌های پژو 206 در ایران، اقدام به ارائه سرویس‌های تخصصی در خصوص کارشناسی خودرو پژو 206 کرده است تا خریداران این هاچ بک فرانسوی با اطمینان خاطر و با آگاهی کافی از وضعیت فنی و ظاهری خودرو بتوانند اتومبیل مد نظر خودشان را خریداری کنند. همچنین برای خرید سفارشی پژو 206 با ضمانت کارشناسی می توانید به بخش خرید سفارشی خودرو مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا